26 augusti 2012

Nu har kylan kommit....och därmed dimman......




7 kommentarer:

  1. Ljuvliga bilder - som vanligt hos dig!

    Dimmiga morgnar är så fantastiska att fota. Mystik, dämpade färger, rofylldhet....
    Önskar jag vore mer morgonpigg!

    SvaraRadera
  2. Underbart vackert! Du har verkligen lyckats fånga känslan av tidig höstmorgon.

    mvh Erik

    SvaraRadera
  3. Beautiful photographs, fine views, I am pleased that I can admire so beautiful places. I am greeting

    SvaraRadera
  4. Fantastiska bilder Gunilla! Hit kommer jag att återvända för inspiration. :)Hälsningar från Pia

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga foton! Särskilt det mittre. Får känslor av svunnen guldgrävartid; att den primitiva fördämningen tjänade sådant syfte. Hur det nu kan komma sig jag tror det, sååå gammal är jag inte... / Deerhunter

    SvaraRadera
  6. Tusen tack för kommentarer.....inspirerande för mig...!

    SvaraRadera