16 november 2013

Norrskenet lyser upp vinternatten....



17 kommentarer:

  1. Ojojoj! Vilket ljus och vilka färger :)
    Underbara bilder.
    Hälsningar Halina

    SvaraRadera
  2. It must be wonderful to see the nordic light.
    Beautiful pictures!

    SvaraRadera
  3. Så spännande vackert lyckliga du som får uppleva detta.
    Ha fin söndag på dig.
    Gun-Inger

    SvaraRadera
  4. Oj, de er helt herlige. Så forskjellig til de norkse nordlysbildene vi er vant til å se.

    SvaraRadera
  5. Did you take these photos? Wow! Surreal.

    SvaraRadera
  6. Oooohhh WOW!
    These pictures are fantastic!
    How I wish to see auroras for myself!
    Congratulations!

    SvaraRadera
  7. Wow. I sooo much want to see this one day, too! Sensational pictures - unbelievable beauty!

    SvaraRadera
  8. Wow - very beautiful photographs. I saw Northern Lights [aurora borealis] only once in my life in northern Norway - but that was already 15 years ago. Regards from snow-free Germany, Uwe.

    SvaraRadera
  9. Jahaja, Gunilla, du norrländska friska fläkt...det var länge sedan jag var här...long time no see, men nu så trillade jag in och vilka otroligt läckra norrskensbilder du visar upp!
    Det var länge sedan...även det...som jag såg norrskenet:)
    Jag minns det från min barndom och det jag minns än mer än ljuset, det var ljudet...hur det sprakade, frasade och man trodde att helvetet var nära...det vackra helvetet!?
    Ja, jag längtar, jag är ofta där uppe i mitt norra hem...men något skådespel likt ditt här nedan har jag inte sett på över fyrtio år...kanske nästa gång:)
    Helt underbart, sagolikt...och jag tror att du måste ha upplevt det någon gång, för att inse att det är verkligt.
    Ha det gott i din underbara natur!

    SvaraRadera
  10. Hej Gunilla,
    Så otroligt vackert, man blir helt mållös och bara njuter.
    Ha en fin helg
    /Ingemar

    SvaraRadera
  11. Mycket fina bilder, härligt att få se norrskenet...
    Morgan

    SvaraRadera
  12. Helt fantastiska bilder! Mycket imponerad! Är du med i nätverket Rapphönan (för tjejer som fågelskådar) på fb? På rapphonan.se finns ett galleri med kvinnliga fågelfotografer. Men det känner du säkert redan till.../Karin Border

    SvaraRadera
  13. Attans snyggt Gunilla. Tycker extra mycket om den första bilden. Önskar dig God Jul och ett Gott Nytt År. Ha det gott/Brita.

    SvaraRadera