1 december 2010

Streetphoto.......Jokkmokk





16 kommentarer:

  1. Hehehe...streetphoto...mmmm...en annan tänker storstad vid epitetet streetphoto men det här är ju också street! Apsolut!
    Så man kan gå med en ren i hundkoppel så där?
    Det var mer än vad jag visste!
    Trevliga bilder!

    Steffe

    SvaraRadera
  2. Tack Steffe, ofta måste renskötarna ta hand om renar som mår dåligt och kanske är magra, de får gå i en hage och hjälputfodras. Den här unga renskötartjejen tar ren och hundar ut på promenad, tala om "leeder of the pack"!

    SvaraRadera
  3. Första bilden var ju bara bäst!

    SvaraRadera
  4. Tack Kajsa, det tycker jag med!

    SvaraRadera
  5. Vilka knasigt härliga bilder! Har lagt upp en på min blogg (och länkat tillbaka) Hoppas det är ok? Har förresten kikat in flera av dina bilder och wow, vilka dramatiska och abstrakta naturfoton du tar. Riktigt fina!

    SvaraRadera
  6. :-) Vilka störtsköna bilder!!! / Karin

    SvaraRadera
  7. Tack Karin och Katti....vi har ett riktigt mysigt, om än lite kallt samhälle, där spännande saker kan dyka upp!

    SvaraRadera
  8. Vilka underbara foton du har! Jag älskar den första sötisar.

    Carrie

    SvaraRadera
  9. Tack o bock Carrie.....vem du nu är?

    SvaraRadera
  10. Streetphoto... Stor humor, en annorlunda bild av det som också är verklighet och ljuvliga bilder! Speciellt den första är outstanding :-)

    SvaraRadera
  11. ... och lägger dig gärna till min blogroll om jag får. Dina bilder från norr är så härliga!

    SvaraRadera
  12. Tack för dina kommentarer Margareta, då lägger jag till din länk också.

    SvaraRadera
  13. Det är min kusin! Härliga bilder!

    SvaraRadera
  14. Lukas var så dålig så han fick bo i vårat garage han har nu gått upp minst 15 kg sen fotot togs och flyttat ut till en hage med andra renar.
    Hej Anki!/A

    SvaraRadera
  15. Vad bra att du rapporterar om Lukas.....ska lägga upp en bild och berätta......

    SvaraRadera
  16. Hehe så stilig :-) Jeg er en ivrig streetshooter, og er ofte irritert over å bo i en så liten by som jeg gjør - mye lettere med den stilen i en storby. Men jeg ser nå at jeg ikke skal klage :-) Herlig serie! Og en flott blogg har du, med mye fine bilder. Ønsker deg en fin uke!

    SvaraRadera